top of page

Filtry hydrauliczne

Zaawansowana filtracja hydrauliczna

Filtry odpylające

Przemysł wydobywczy i nie tylko.

Filtry kieszeniowe

Szerokie zastosowanie.

Filtry oleju

Pojazdy i specjalistyczne urządzenia.

Filtry powietrza

Filtracja powietrza.

Filtry kasetowe

Wszelkiego typu.

Filtry paliwa

Filtracja paliw.

Filtry patronowe

Specjalistyczne zastosowanie

Filtry osuszające

Wilgoci stop.

Separatoty mgły olejowej

Specjalistyczne zastosowanie

Filtry kabinowe

Maszyny, pojazdy i inne.

Maty filtracyjne

Szerokie zastosowanie w przemyśle.

Gwarantujemy szybką realizację zamówień.

unnamed.png

Gulf Supreme Duty XLE 10W30

Bardzo wysokowydajny olej do nisko-emisyjnych silników diesla.

Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 jest bardzo wysokosprawnym olejem do silników Diesla, opracowanym specjalnie do stosowania w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach wysokiej mocy spełniających wymagania norm dotyczących emisji spalin US 2007. Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 nie tylko odpowiada na unikalne potrzeby tych nowych silników i zwiększa trwałość układów ograniczania emisji, lecz również zapewnia doskonalszą ochronę starszych typów silników. Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 jest stworzony z najnowocześniejszych technologicznie dodatków uszlachetniających i baz olejowych poddanych intensywnym procesom wodorowym, które mają zapewnić znakomite parametry pracy oleju i ogólną ochronę. Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 przewyższa wymagania eksploatacyjne określone przez klasyfikacje API CJ-4/ SN i jest zatwierdzony przez głównych światowych producentów OEM takich jak Volvo, Mack, Cummins, etc.

Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza nawarstwianie się szlamu w niskich temperaturach, powstawanie osadów w wysokich temperaturach oraz gęstnienie oleju. Znakomita zdolność do kontroli nagaru ogranicza do minimum wzrost tarcia wewnętrznego wynikający z gromadzenia się nagaru i prowadzi do wydłużenia okresu użytkowania silnika/oleju. Znakomita ochrona przed korozją i zużyciem na skutek ścierania zwiększa trwałość elementów składowych silnika a doskonała odporność oleju na ścinanie pozwala utrzymać odpowiednią lepkość w ciężkich, wysokotemperaturowych warunkach pracy i prowadzi do doskonalszej ochrony silnika przed zużyciem. Wyjątkowa zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) zapewnia odporność na szkodliwe oddziaływanie korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju a niska zawartość popiołów ogranicza nawarstwianie się cząstek stałych w filtrze cząstek stałych (filtrze gazów wydechowych z silnika wysokoprężnego) (DPF) i zwiększa trwałość filtra

Opis

2539960976.jpg

Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 jest stosowany w najnowocześniejszy, wysokosprawnych, niskoemisyjnych silnikach, w tym w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF) i układ recyrkulacji spalin (EGR) i spełniających wymagania norm emisji spalin US 2007. Olej ten jest stosowany również do pojazdów drogowych i urządzeń innych niż drogowe eksploatowanych w ciężkich warunkach, przy małych prędkościach/dużych obciążeniach, pracujących na paliwach o ultra niskiej zawartości siarki (15 ppm). Ten olej znajduje również zastosowanie w wysokosprawnych silnikach benzynowych oraz w mieszanych parkach samochodowych gdzie wymagane są oleje spełniające parametry zgodne z następującymi kategoriami parametrów olejów: API CJ-4 / SN.

Zastosowania

ACEA E9, Cummins CES 20081, CAT ECF 3, ECF 2 and ECF1a, Deutz III-10 LA

Normy

API CJ-4, Volvo VDS-4, Renault VI RLD-3, Mack EO-O Premium Plus, MB-Approval 228.31, MAN M 3575, MTU Oil Category 2.1

Aprobaty

zastosowania
normy
aprobaty

Gulf Supreme Duty XLE 10W-30 posiada doskonałą stabilność termiczno-utleniającą, która ogranicza nawarstwianie się szlamu w niskich temperaturach, powstawanie osadów w wysokich temperaturach oraz gęstnienie oleju. Znakomita zdolność do kontroli nagaru ogranicza do minimum wzrost tarcia wewnętrznego wynikający z gromadzenia się nagaru i prowadzi do wydłużenia okresu użytkowania silnika/oleju. Znakomita ochrona przed korozją i zużyciem na skutek ścierania zwiększa trwałość elementów składowych silnika a doskonała odporność oleju na ścinanie pozwala utrzymać odpowiednią lepkość w ciężkich, wysokotemperaturowych warunkach pracy i prowadzi do doskonalszej ochrony silnika przed zużyciem. Wyjątkowa zdolność do zachowania rezerwy alkalicznej (całkowitej liczby zasadowej TBN) zapewnia odporność na szkodliwe oddziaływanie korozyjnych gazów spalinowych i wydłuża okres trwałości oleju a niska zawartość popiołów ogranicza nawarstwianie się cząstek stałych w filtrze cząstek stałych (filtrze gazów wydechowych z silnika wysokoprężnego) (DPF) i zwiększa trwałość filtra.

Właściwości i korzyści

wlasciwosci i korzysci
bottom of page