Filtry odpylające
Przemysł wydobywczy i nie tylko.
Filtry kieszeniowe
Szerokie zastosowanie.
Filtry kasetowe
Wszelkiego typu.
Filtry patronowe
Specjalistyczne zastosowanie
Filtry osuszające
Wilgoci stop.
Separatoty mgły olejowej
Specjalistyczne zastosowanie
Maty filtracyjne
Szerokie zastosowanie w przemyśle.
Gwarantujemy szybką realizację zamówień.
Jaworzyna Śląska/Świdnica | tel. 608 321 488

Gulf Supreme Duty ULE 10W-30
Wysokowydajne oleje do silników Diesla klasy Premium, przeznaczone do stosowania w silnikach niskoemisyjnych
Gulf Supreme Duty ULE to wysokowydajne oleje do silników Diesla klasy Premium, przeznaczone do stosowania w silnikach niskoemisyjnych spełniających najnowsze amerykańskie i europejskie normy dotyczące emisji. Oleje spełniają wszystkie unikalne wymagania najnowszych silników i przedłużają żywotność układu wydechowego za urządzeniami oczyszczającymi. Składają się z ultranowoczesnych dodatków i hiper przetworzonych olejów bazowych zapewniających doskonałe wyniki i ogólną ochronę silnika, przedłużając odstępy pomiędzy wymianą oleju. Produkty spełniają wymogi wydajnościowe charakterystyczne dla kategorii API CK-4. Oleje są również kompatybilny ze starszymi modelami silników wymagających stosowania olejów klasy API CJ-4 i niższej.
Opis

-
Wysokowydajne niskoemisyjne silniki Diesla najnowszej generacji, w tym silniki wyposażone w filtry DPF i recyrkulację gazów wydechowych (EGR), spełniają najnowsze europejskie i amerykańskie normy dotyczące emisji.
-
Pojazdy drogowe i terenowe pracujące w trudnych warunkach niskich prędkości i wysokiego obciążenia są napędzane paliwami o niskiej (500 ppm) lub bardzo niskiej (15 ppm) zawartości siarki.
-
Dopuszcza się również użycie oleju ze starszymi modelami silników wymagających stosowania olejów klasy API CJ-4 i niższej.
Zastosowania
ACEA E9, API CJ-4, MTU Type 2.1, Cat ECF-3, JASO DH-2, MAN M 3575, CES 20086, DDC 93K222, Ford WSS M2C171-F1,
Normy
API CK-4, Volvo VDS-4.5; Mack EOS-4.5; Renault VI RLD-4, MAN M 3775
Aprobaty
-
Niezrównana stabilność termiczna i utleniająca redukuje narastanie osadu niskotemperaturowego, eliminuje osad wysokotemperaturowy i przeciwdziała zagęszczaniu się oleju.
-
Doskonała obróbka sadzy minimalizuje wzrost lepkości wynikający z działania sadzy i zwiększa żywotność silnika/oleju.
-
Wyjątkowa wytrzymałość na ścinanie utrzymuje lepkość w trudnych warunkach pracy i prowadzi do zwiększenia ochrony przed zużyciem.
-
Olej zachowuje całkowitą liczbę zasadową (TBN), dzięki czemu przeciwdziała szkodliwemu oddziaływaniu korozyjnych gazów wydechowych i przedłuża okres eksploatacji oleju.
-
Niska zawartość popiołu eliminuje osadzanie się cząsteczek na filtrze cząsteczek stałych i przedłuża jego żywotność.