top of page
unnamed.png

Gulf Superfleet Universal 5W-30

Syntetyczny olej wysokosprawny do wysokoobciążonych silników diesla

Gulf Superfleet Universal 5W-30 jest nisko popiołowym (low SAPS) syntetycznym olejem przeznaczonym dla wysokoobciążonych silników diesla, opracowanym specjalnie dla silników spełniających normy emisji spalin Euro VI i wyposażonych w układy oczyszczania, takie jak filtr cząstek stałych. Olej ten uzyskuje się przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologicznie dodatków i syntetycznych baz olejowych, dzięki czemu zapewnia on skuteczne utrzymanie lepkości w wysokiej temperaturze, płynność w niskich temperaturach, czystość silnika oraz kontrolę lotności paliwa. W oleju tym występuje obniżona ilość dodatków chemicznych SAPS (popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) i siarki (S)), co ułatwia utrzymanie sprawności systemów redukcji spalin (takich jak filtr cząstek stałych). Olej ten stworzono z uwzględnieniem szerokiego zakresu specyfikacji ACEA (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów) – E6 / E4 / E9 / E7, API (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Amerykańskiego Instytutu Nafty) CJ-4 i różnych wymagań OEM (Original Equipment Manufacturer – producent oryginalnego sprzętu) dotyczących użycia w flocie pojazdów o różnych silnikach posiadających filtr cząstek stałych i nieposiadających filtra cząstek stałych, wymagających wydłużenia okresów między wymianami oleju.

Opis

2539960976.jpg
  • Zalecane do samochodów najnowszej generacji, spełniających normy emisji Euro VI, Euro V i wcześniejsze.

  • Odpowiednie dla silników zarówno posiadających jak i nieposiadających systemy oczyszczania, takie jak filtr cząstek stałych.

  • Odpowiednie dla silników gazowych, wykorzystujących oleje spełniające normy ACEA E6.

  • Zalecane dla floty składającej się z pojazdów posiadających silniki różnych marek, co umożliwia zmniejszenie środków niezbędnych do wyposażenia i utrzymania pojazdów wchodzących w skład floty.

  • Olej o lepkości 5W-30 jest rekomendowany do silników wymagających olejów spełniających wymagania specyfikacji Scania LDF-4

Zastosowania

ACEA E6/E9/E4/E7, API CJ-4, Deutz DQC IV-10 LA, CAT ECF-3, MB 228.31, DDC 93K218, CES 20081, MTU Oil Category 3.1,

Normy

Scania LDF-4, MB-Approval 228.51, Volvo VDS-4, Mack EO-O Premium Plus, Renault VI RLD-3, MAN M 3575/ M 3677/ M 3477/ M 3271-1/ M 3691

Aprobaty

zastosowania
normy
aprobaty
bottom of page