top of page

Filtry hydrauliczne

Zaawansowana filtracja hydrauliczna

Filtry odpylające

Przemysł wydobywczy i nie tylko.

Filtry kieszeniowe

Szerokie zastosowanie.

Filtry oleju

Pojazdy i specjalistyczne urządzenia.

Filtry powietrza

Filtracja powietrza.

Filtry kasetowe

Wszelkiego typu.

Filtry paliwa

Filtracja paliw.

Filtry patronowe

Specjalistyczne zastosowanie

Filtry osuszające

Wilgoci stop.

Separatoty mgły olejowej

Specjalistyczne zastosowanie

Filtry kabinowe

Maszyny, pojazdy i inne.

Maty filtracyjne

Szerokie zastosowanie w przemyśle.

Gwarantujemy szybką realizację zamówień.

unnamed.png

Gulf Superfleet Universal 5W-30

Syntetyczny olej wysokosprawny do wysokoobciążonych silników diesla

Gulf Superfleet Universal 5W-30 jest nisko popiołowym (low SAPS) syntetycznym olejem przeznaczonym dla wysokoobciążonych silników diesla, opracowanym specjalnie dla silników spełniających normy emisji spalin Euro VI i wyposażonych w układy oczyszczania, takie jak filtr cząstek stałych. Olej ten uzyskuje się przy użyciu najbardziej zaawansowanych technologicznie dodatków i syntetycznych baz olejowych, dzięki czemu zapewnia on skuteczne utrzymanie lepkości w wysokiej temperaturze, płynność w niskich temperaturach, czystość silnika oraz kontrolę lotności paliwa. W oleju tym występuje obniżona ilość dodatków chemicznych SAPS (popiołu siarczanowego (SA), fosforu (P) i siarki (S)), co ułatwia utrzymanie sprawności systemów redukcji spalin (takich jak filtr cząstek stałych). Olej ten stworzono z uwzględnieniem szerokiego zakresu specyfikacji ACEA (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów) – E6 / E4 / E9 / E7, API (Klasyfikacja jakościowa olejów silnikowych według Amerykańskiego Instytutu Nafty) CJ-4 i różnych wymagań OEM (Original Equipment Manufacturer – producent oryginalnego sprzętu) dotyczących użycia w flocie pojazdów o różnych silnikach posiadających filtr cząstek stałych i nieposiadających filtra cząstek stałych, wymagających wydłużenia okresów między wymianami oleju.

Opis

2539960976.jpg
  • Zalecane do samochodów najnowszej generacji, spełniających normy emisji Euro VI, Euro V i wcześniejsze.

  • Odpowiednie dla silników zarówno posiadających jak i nieposiadających systemy oczyszczania, takie jak filtr cząstek stałych.

  • Odpowiednie dla silników gazowych, wykorzystujących oleje spełniające normy ACEA E6.

  • Zalecane dla floty składającej się z pojazdów posiadających silniki różnych marek, co umożliwia zmniejszenie środków niezbędnych do wyposażenia i utrzymania pojazdów wchodzących w skład floty.

  • Olej o lepkości 5W-30 jest rekomendowany do silników wymagających olejów spełniających wymagania specyfikacji Scania LDF-4

Zastosowania

ACEA E6/E9/E4/E7, API CJ-4, Deutz DQC IV-10 LA, CAT ECF-3, MB 228.31, DDC 93K218, CES 20081, MTU Oil Category 3.1,

Normy

Scania LDF-4, MB-Approval 228.51, Volvo VDS-4, Mack EO-O Premium Plus, Renault VI RLD-3, MAN M 3575/ M 3677/ M 3477/ M 3271-1/ M 3691

Aprobaty

zastosowania
normy
aprobaty
bottom of page