top of page

Filtry hydrauliczne

Zaawansowana filtracja hydrauliczna

Filtry odpylające

Przemysł wydobywczy i nie tylko.

Filtry kieszeniowe

Szerokie zastosowanie.

Filtry oleju

Pojazdy i specjalistyczne urządzenia.

Filtry powietrza

Filtracja powietrza.

Filtry kasetowe

Wszelkiego typu.

Filtry paliwa

Filtracja paliw.

Filtry patronowe

Specjalistyczne zastosowanie

Filtry osuszające

Wilgoci stop.

Separatoty mgły olejowej

Specjalistyczne zastosowanie

Filtry kabinowe

Maszyny, pojazdy i inne.

Maty filtracyjne

Szerokie zastosowanie w przemyśle.

Gwarantujemy szybką realizację zamówień.

Olej STOU czy UTTO ? Ten sam olej do układu hydraulicznego, przekładni i silnika ?








Z pewnością wspólną cechą obu olejów jest ich zastosowanie - maszyny rolnicze i budowlane, a

ich wielofunkcyjność pozwala ograniczyć zapasy magazynowe środków smarnych i chroni przed

zastosowaniem nieprawidłowego produktu.






Na rynku oferowane są głównie dwa typy olejów uniwersalnych i należy pamiętać o zasadniczej różnicy między nimi:


  • Typu STOU (mające zastosowanie do silników, przekładni, układów hydraulicznych, mostów, mokrych hamulców, itd.), występują w klasach lepkości 10W30 – najbardziej popularna, 10W40, 15W30 i 15W40; w ofercie Gulf są to oleje Gulf Super Tractor Oil Universal

  • Typu UTTO (są zalecane do maszyn, w których jest wymagany lub może być zastosowany ten sam olej w układzie hydraulicznym, mostach, hamulców zanurzonych w oleju (mokrych) i przekładni, ale nie mogą być używane do silników), Najbardziej popularny jest olej w klasie lepkości 80W / 10W30, 85W.

W ofercie Gulf jest to olej Gulf Universal Transmission Fluid 80W / 85W, który może być także stosowany do układów wymagających spełnienia normy Caterpillar TO-2.


Mimo wszystko zawsze zalecamy aby zapoznać się z zalecaniami producenta maszyny lub zwrócić się na naszych ekspertów.

Commenti


bottom of page